Dorota Roesler

Fot. Ignacy Matuszewski

Rada

Dorota Roesler

Head of Business Development & Marketing w DWF w Polsce; odpowiada za rozwój biznesu, reputację marki i komunikację. Ekspert art brandingu. Kolekcjonerka.
 
– Autorka awangardowego projektu artbrandingowego w międzynarodowej firmie prawniczej DWF, opartego na twórczej i efektywnej relacji sztuki i biznesu, łączącego kapitał biznesowy z kapitałem kulturowym i społecznym. Misją tego projektu jest promowanie mających polskie korzenie artystów starszego pokolenia, którzy osiągnęli międzynarodowy rozgłos i mają swoje miejsce w światowym dziedzictwie, natomiast są mało znani polskiemu odbiorcy sztuki.
 
– Dorota stworzyła i prowadzi także swój autorski projekt DUETY podejmujący temat wykluczenia artystów z pokolenia silver, a jednocześnie łączący dwa światy: świat sztuki i świat biznesu. Angażowanie starszych artystów do Duetów jest odpowiedzią na rosnący problem agingu i przyczynia się do włączania ich do społeczności, zapewniając im należne miejsce w świecie sztuki. Projekt skierowany jest do środowiska biznesowego, kolekcjonerów i zwykłych odbiorców sztuki.
 
– Jako guest speaker prowadzi wykłady dotyczące art brandingu. W ostatnim czasie reprezentowała środowisko biznesowe w panelu dotyczącym strategii i tożsamości marki, podczas pierwszej międzynarodowej konferencji art brandingowej „Art and Business Connected for Perfecting the New World”, organizowanej przez (Un)CommonGround.